Fuld tilfredshed eller pengene tilbage!

Sådan lyder vores tilfredshedsgaranti, som tilbydes alle deltagere på Din Camp.

Folkene bag Din Camp har mange års erfaring med afholdelse af camps for børn, unge og familier. Derfor tøver vi heller ikke med at love en god camp. Hvis ikke vi holder hvad vi lover, giver vi dig pengene tilbage.

Tilfredshedsgarantien betyder mere præcist, at skulle Din Camp efter de to første dage ikke leve op til dit barns forventninger, så giver vi dig pengene tilbage.

Hvordan virker det?

Rent praktisk skal du senest kl. 19.00 tirsdag aften henvende dig på campkontoret og meddele os din utilfredshed. Herefter skal du aflevere eventuelle udleverede materialer og forlade campen.

Du kan læse mere om tilfredshedsgarantien i vores handelsbetingelser.

Baggrund for tilfredshedsgarantien

For mange førstegangs deltagere (og forældre/værger) er der mange spørgsmål, der melder sig i forbindelse med deres tilmelding til Din Camp.

Disse spørgsmål kunne være:

  • Kan jeg selv vælge, hvem jeg vil bo sammen med?
  • Skal jeg tage afsted alene? Hvad nu hvis alle de andre allerede har venner?
  • Hvordan skal det gå med 11 årige og 15 årige på samme camp?
  • Er jeg for ung? Er jeg for gammel? Er der andre på min alder?
  • Har de voksne styr på det?
  • Hvad med sikkerhed og tryghed?

Dette har vi ikke blot forståelse for
– vi har også taget fuldt højde for det.

Din Camp-konceptet er et produkt af mange års erfaring, udvikling, forbedring og optimering. Det er også forklaringen på, at vi tør give garanti for en god campoplevelse.

Fordelen for dig er, at du ikke behøver bekymre dig om, hvorvidt det nu også er pengene værd. Hvis ikke du er tilfreds, får du dine penge igen. Nemmere og bedre kan det ikke være!

Se en oversigt over vores camps
Klik her

Spørgsmål?

Kontakt os på info@dincamp.dk eller via telefon 31 50 98 50.

Hold dig opdateret

Uforpligtende - og kan afmeldes med ét klik