Praktisk information

Vores mange års erfaring med afvikling af camps for børn og unge siger os, at forældre som regel har nogle af de samme bekymringer i forhold til at sende deres guldklumper afsted.

Derfor har vi samlet alle de informationer man har brug for inden en camp. Hvis du mod forventning ikke kan finde svar på dine spørgsmål på vores hjemmeside, er du altid velkommen til at kontakte os – vi sidder klar til at hjælpe dig!

 

Få svar på de oftest stillede spørgsmål i vores FAQ herunder:


Det sker desværre at nogle deltagere kommer til skade eller bliver syge op til campstart.

Hvis man ved tilmelding har tilvalgt vores afbestillingsgebyr kan man ved skader eller akut sygdom få refunderet sin deltagerbetaling.

Du kan læse mere om afbestillingsgebyret under punkt 5 i vores betingelser.

Hvis ikke man har tilvalgt afbestillingsgebyr refunderes tilmeldingen ikke.

Hvis du har specielle behov ift. maden (vegetar, glutenallergi eller andet) bedes du informere os om dette i tilmeldingsformularen.

Det samme gælder hvis der er allergier vores camppersonale skal være opmærksomme på.

Skriv til os på info@dincamp.dk hvis du ønsker dispensation.

Der tages stilling til dispensationen fra sag til sag.

Vi arrangerer ikke fællestransport, men vi har oprettet en gruppe på Facebook, som gør det muligt for forældre at koordinere noget sammen.

Der er altid flere der tager på camp på den anden side af broen, hvilket giver en rigtig god dynamik på vores camps.

Transporten er ikke inkluderet i prisen.

Efter camps vil glemte sager blive stillet frem i forbindelse med afslutningen.

Husk derfor at kigge de glemte sager igennem inden I forlader campen.

Glemte sager vil kun blive opbevaret en tidsbegrænset periode. Herefter vil de blive videregivet til en velgørende organisation.

Alle deltagere vil ca. 1 uge inden camp modtage en informationsmail med alle de nødvendige informationer. Informationsmailen sendes til den mailadresse der blev oplyst ved tilmelding – det er derfor meget vigtigt at den korrekte mailadresse oplyses ved tilmelding.

Har du 1 uge inden camp start stadig ikke modtaget vores informationsmateriale bedes du kontakte os.

Hvis du ikke inden for 30 minutter efter din tilmelding på hjemmesiden modtager en ordrebekræftelse via mail bedes du venligst kontakte os på info@dincamp.dk

Igennem dagen er der hele tiden opsyn med deltagerne på Din Camp, idet instruktørerne skiftes til at være på turnus.

Ligeledes vil der altid være personale tilstede på campkontoret, hvor deltagerne kan henvende sig.

Skriv til os på info@dincamp.dk, så hjælper vi dig.

Tilmelding til Din Camp foregår via vores tilmeldingssystem.

Tilmeldingen afsluttes med en kortbetaling, hvorefter man modtager en ordrebekræftelse på den mailadresse man har oplyst.

Når en camp/linje er udsolgt vil det i stedet være muligt at tilmelde sig en venteliste.

Såfremt der bliver en plads ledig, vil du blive kontaktet og tilbudt en plads.

Se en oversigt over vores camps
Klik her

Spørgsmål?

Kontakt os på info@dincamp.dk eller via telefon 31 50 98 50.

Hold dig opdateret

Uforpligtende - og kan afmeldes med ét klik